فروشگاه اینترنتی دناما عرضه کننده قطعات انواع بیل مکانیکی،دوسان،کوماتسو،هیوندای
فروشگاه اینترنتی دناما عرضه کننده قطعات انواع بیل مکانیکی،دوسان،کوماتسو،هیوندای
8 نکته طلایی جهت فروش بهتر ماشین آلات راهسازی و معدنی

8 نکته طلایی جهت فروش بهتر ماشین آلات راهسازی و معدنی

در این مقاله قصد داریم که به شما دارندگان ماشین آلات راهسازی و معدنی آموزش دهیم که چگونه به بهترین شکل ممکن بیل مکانیکی،لودر، بلدوزر و … را به فروش برسانید

عکس های با کیفیت بالا بگیرید

اصطلاحا می گویند “یک تصویر بهتر از هزار کلمه!”
عکس ها قدرت بسیاری در جذب کاربران دارد. با قرار دادن عکس بازدید از آگهی ماشین آلات راهسازی و معدنی را 5 برابر کنید! بنابراین مطمئن شوید که تصاویر شما بهترین هستند. خریداران می خواهند عکس های معتبر را هنگام جستجوی لیست ها ببینند، بنابراین از گذاشتن عکس های آماده خودداری کنید. ما پیشنهاد می کنیم عکس های متنوعی را در لیست خود از داخل کابین و خارج از دستگاه قرار دهید. عکس های لیست خود را در روشنایی روز بگیرید و حتماً از دوربینی استفاده کنید که عکس های با کیفیت می گیرد.

کابین و بدنه را کامل تمیز کنید

مطمئن شوید دستگاهی که می فروشید ، چه از داخل و چه از بیرون بی عیب و نقص هستند. خریداران می خواهند ماشین آلات خریداری شده خود را در شرایط خوب و تمیز ببینند. بنابراین شما باید قبل از عکس گرفتن یک شستشوی دقیق انجام دهید.

شستشوی کامل بدنه و کابین

در مورد دستگاه خود صادق باشید

صادق بودن با خریداران بسیار مهم است تا اعتبار و به طور بالقوه فروش را از دست ندهید. برای مثال یکی از نکته هایی که خریداران به آن توجه میکنند لوازم اصلی یا فیک موجود در ماشین شما است. به خاطر این که امروزه لوازم یدکی بیل مکانیکی و دیگر ماشین آلات با مشکل در بازار پیدا میشود و به همین خاطر خریداران از صداقت در این موضوع قدردانی می کنند، بنابراین هنگام ایجاد آگهی بیل مکانیکی و یا دیگر تجهیزات خود این نکته را به خاطر بسپارید.

یک قیمت را در نظر بگیرید

درج قیمت در لیست شما بسیار مهم است. خریداران می خواهند این اطلاعات را از قبل بدانند تا مشخص كنند دستگاه شما در بودجه آنها قرار دارد یا خیر(چیزی كه همه ما می توانیم هنگام خرید با آن ارتباط برقرار كنیم!)
ما دیده ایم که آگهی های ماشین آلات منتشر شده همراه با قیمت، 11 برابر کلیک بیشتر و 8 برابر نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری را دارند. این جمع ساده می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.

خود را به جای خریدار قرار دهید

هنگام انتشار آگهی، یا حتی هنگام تست ماشین آلات، مهم است که خود را جای خریدار قرار دهید. از خود بپرسید ، “من می خواهم قبل از خرید دستگاه چه چیزی را بدانم؟” و “چه توصیه / دانشی را می توانم از تجربیات و تخصص خودم به اشتراک بگذارم؟” ارائه این نوع اطلاعات برای مشتری بسیار ارزشمند است، به ویژه اگر خریداران ماشین آلات سنگین برای اولین قصد خرید داشته باشند

شرح دقیق آگهی را بنویسید

اگرچه نوشتن توصیفات ممکن است خسته کننده باشد، اما به خصوص برای مصرف کنندگان تازه کار، اهمیت فوق العاده ای دارند. خریداران برای رمزگشایی اینکه چگونه این قطعه خاص یا ماشین آلات به آنها کمک  میکند به کمک شما نیاز دارند و شما این فرصت را دارید که متخصص باشید. ما توصیه می کنیم تمام ویژگی های اصلی دستگاه شما و صنعتی که در آن خدمت می کند (ساخت و ساز ،خاکبرداری، معدن و غیره) و چگونگی استفاده قبلی از دستگاه را برجسته کنید. هرچه جزییات بیشتر، بهتر!

کلمات کلیدی مرتبط را وارد کنید

حتماً کلمات کلیدی مرتبط با ماشین آلات خود را در آن بگنجانید . به این ترتیب ، وقتی افراد در حال جستجوی آنلاین هستند، دستگاه شما بیشتر و بهتر در نتایج نشان داده می شود.

به موقع به خریداران پاسخ دهید

ما در دنیایی زندگی می کنیم که رضایت فوری یک امر عادی است، بنابراین هنگام ارسال پرسش های مربوط به ماشین آلات ، باید این نکته را به خاطر بسپارید. ما به شما پیشنهاد می دهیم که تماس ها و پیام های تلفنی خود را مرتباً بررسی کنید تا بتوانید سریعاً به یک خریدار علاقه مند پاسخ دهید. خریداران می توانند سریع حرکت کنند ، بنابراین اگر به موقع پاسخ ندهید ، احتمالاً به آگهی دیگری مراجعه کنند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط